Informace ohledně zdravotního stavu pacientů poskytuje výhradně lékař. Bližší informace naleznete níže.
Informace v základním i odborném sociálním poradenství poskytuje zdravotně- sociální pracovnice Ing. et Mgr. Milada Ciprys Krejčí (viz "Kontakt")
Informace o zdravotním stavu pacienta poskytuje výhradně lékař.
Telefonicky jsou informace poskytovány na pracovišti pondělí–neděle od 10,00 do 19,00 hodin. Informace podává primář nebo sloužící lékař na základě předem domluveného hesla pouze jedné osobě z rodiny, která následně informuje ostatní. Respektujte, prosím, tento vyhrazený čas.
Tel. číslo NIP 1: 326 550 688
Tel. číslo NIP 2: 326 534 995
Informace nemusí být podány ve chvíli, kdy lékař poskytuje naléhavou péči pacientům. Předem velice děkujeme za pochopení.
návštěva musí být zdráva, nesmí vykazovat známky respiračního onemocnění
návštěva musí mít po celou dobu návštěvy zakryté dýchací cesty respirátorem třídy FFP2 a další ochranné pomůcky dle požadavku oddělení
Děkujeme za respektování pravidel.
Seznam věcí, které můžete přinést pacientovi s sebou, naleznete ke stažení ZDE.
Ne, zdravotní péče je plně hrazena zdravotními pojišťovnami.
Pacient s sebou vždy musí mít:
Ano, pacientům může být do našeho zdravotnického zařízení zasílán důchod. Jedná se zejména o výplatu důchodu poštovní poukázkou. Pro zajištění dosílky důchodu je třeba, aby měl pacient platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas).
Rodina pacienta si může zajistit svého duchovního nebo jej na požádání zajistí zdravotnické zařízení. S požadavkem na zajištění se obraťte na zdravotnický personál nebo zdravotně-sociálního pracovníka.
Mezi nejčastěji využívané služby patří:
Výplata příspěvku oprávněné osobě nenáleží, pokud byla hospitalizována ve zdravotnickém zařízení po celý kalendářní měsíc. Příjemce příspěvku na péči nebo pečující osoba je povinna písemně nahlásit jakékoliv změny (nástup/propuštění) do 8 dnů na místně příslušném úřadu práce.
„Naše zdravotnické zařízení poskytuje po celou dobu hospitalizace pomoc a podporu pacientům a jejich rodinným příslušníkům. Naším posláním je pacienta i jeho blízké provést nastalou situací, aby se v ní lépe zorientovali a nezůstali na řešení svých nesnází sami.“
zdravotně-sociální pracovnice, Chronicare Nymburk